Bu Blogda Ara

10 Ocak 2012 Salı

Hakkını helal et

Hakkını helal et yeter benim için. diye bitiyor mektup,
Sağolsun Rıdvan helikopter temin etmiş ama doktorlarım izin vermiyor diyor,
Haluk hayatımı yazıyor sen de bir şeyler yazarsın diyor Aziz başkana,
Sonra o marş çalıyor aniden mazinde bir tarih yatar diye başlayan,
Sahada izleyemeyen bir nesil olarak hep o marştaki adamsın,
Ben formayı giyerek hizmet ettim diyor Fenerbahçe'ye,
Tuncay'ın formasını öptükten sonra heyecanlanıp maç başlamadan adaya geri dönen adamsın,
Geçen gün taraftarlar buraya geldi herkes senin için dua ediyor diyor başkana,
Alex'in hediye ettiği formayı kabul ederken heyecanlanıyor,
Sadece bir ordinaryüs değil, sadece bir futbolcu hiç değil,
Efsane o....

Daha yapacağın çok iş var. Yürekten söylüyorum ki yapacaksın, moralini bozma sakın diyor başkana, hasta yatağında,
Benim gücüme gidiyor hasta yatağında bunları söyleten işleri yapanlara lanet olsun diyorum,
İnce ayarların hesabını yapanlar bu inancın, bu sevdanın hesabını hiç yapmıyorlar,
Ne kadar ömrüm kaldı bilemem diyor, ama aklında gönlünde iki şey var torunu Özlem ve Fenerbahçe ...

O marştaki adam diyor.... "Ne kadar ömrüm kaldı bilemem" 

Bizim kalbimiz seninle atar Yaşa Ordinaryüs, Yaşa Lefter, Yaşa Fenerbahçe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder