Bu Blogda Ara

23 Mart 2013 Cumartesi

saat kaç?

hava üzerine bi hırka alla bi yağmurluk giy arasında gidip geliyordu. böyle çok mutlu olduğun bi anda ağlayacak gibi olursun ya, hiç sebep yokken. işte öyleydi. yeni aldığım paketin ikinci sigarasını yakmıştım. kayalıkların üstünde oturmuş amaçsızca denize bakıyordum. saat böyle kararsam mı kararmasam mı arasındaydı, aslında o an çok güzel olduğunun farkındaydı. biraz ağırdan alıyordu her şeyi. iskelenin en ucundaydım.  yanıma geldi, üzerinde ince bir hırka vardı. oturdu. elini sigara paketine uzattı, bi tane aldı. yavaşça göğüsüme doğru eğildi. bu öküz değilsen sigaramı yak demek oluyordu. sigarasını yaktım. bitirene kadar konuşmadı. denize benim gibi amaçsız bakmıyordu, belli ki bir sıkıntısı vardı. ses etmedim. güneş düştü, hava soğudu. nasılsın diye sordum. gayet iyiyim dedi. yalan söylediği gün gibi ortadaydı. iyi olsaydı iyiyim derdi, gayet iyiyim demezdi. sonra kalkıp gitti. paketi yarılamıştım. son zamanlarda iyice abarttım şu sigarayı. biraz azaltmam lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder